- Home
- Veelgestelde vragen
Veel vragen die de klantenservice van Consolestickershop.nl krijgt zijn al een keer beantwoord. Hieronder vind je daarom een opsomming van al deze vragen. Mocht je een andere vraag hebben, dan kun je natuurlijk altijd een vraag stellen via het contact formulier op onze website.
Levertijd en verzending
Wordt mijn bestelling gratis verzonden?
Alle bestellingen boven 15,00 euro binnen Nederland worden gratis verzonden. Daaronder vragen wij 2,95 euro verzendkosten. Voor alle bestellingen uit België bedragen de verzendkosten 3,95 euro.
Wanneer wordt mijn product geleverd?
Uw bestelling wordt binnen 1 werkdag verzonden.
Kan ik mijn bestelling annuleren/veranderen?
Je kunt jouw bestelling echter binnen 24 uur annuleren en uw geld zal worden terugbetaald. Houd rekening met 5-10 werkdagen voordat de teruggave in jouw account wordt weergegeven. Houd er rekening mee dat zodra het item is voldaan en gemarkeerd als klaar voor verzending of al is verzonden, we niet in staat zijn om wijzigingen of annuleringen aan te brengen in jouw bestelling.
Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen of als het beschadigd is, neem dan binnen 3 werkdagen contact met ons op via het contactformulier.
Als jouw product bij levering is beschadigd, dient u (onverwijld en uiterlijk binnen 3 werkdagen na levering contact op te nemen met de klantenservice.) Je bent verplicht om close-upfoto’s van heldere kwaliteit of video (‘s) met de fout / schade van het artikel te maken. Dan kunnen we pas een vervanging toesturen.
Kan ik het product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Kan ik retourneren?
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De verzendkosten voor het retour sturen aan de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Voor de producten is het van belang dat ze niet op een andere manier gebruikt zijn. Wij zullen niet crediteren als wij constateren dat de producten gebruikt zijn.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact via info@citris.nl of de contactpagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits wij het product reeds in goede orde retour hebben ontvangen.
Retouradres: Citris – Groene Hartplein 2, 2381 GS Zoeterwoude. Graag uw retour voorzien met een briefje met uw naam en bestelnummer.